ūüĒ•Promo Ramadhan, 60% DISKAUN

Cegah dan Hilangkan Mata Kendur Serta Mata Panda Dengan Rawatan Eyebag Terkemuka di Malaysia

Walaupun Eyebag Bukanlah Satu Masalah Yang Serius, Namun Ia Sangat Sukar Untuk Dihilangkan

Bila mata tegang, wajah tampak muda dan berseri . Mata yang berkedut dan sembab pasti nya memberi kesan penuaan yang serious. 

Bila usia meningkat, mata lah yang paling terjejas. Hal ini amat merisaukan tetapi Marissa ada berita baik bagi semua. Rawatan khusus kami berjaya mengembalikan kesegaran mata dengan teknik yg selamat dan berkesan.

Kami akan memulihkan kecantikan dan kesegaran mata anda dengan pantas.

Terjamin dan anda pasti puas hati.

Kehadiran Eyebag ini bukan saja akan buat rasa hilang keyakinan diri malah akan buat anda nampak lebih tua dari usia sebenar

Eyebag atau lingkaran hitam bawah mata adalah masalah yang disering dialami apabila usia kita makin meningkat. Ia buatkan wajah kelihatan lebih berusia disebabkan kesan dari sembab, bengkak ringan, layu dan kendur di bahagian mata

Rawatan Klinikal Selamat

Tempat yang Selesa

Jaminan Result Puas Hati

Cepat, Tidak menyakitkan

Sebagai seorang wanita, kami sangat memahami apa rasanya apabila eyebag semakin hari semakin teruk

Mesti letih kan dah cuba macam2 produk tapi tak berkesan..

Syukurlah cik puan terjumpa laman web kami.. Lepas ni tak payah pening dah.. Sebab kami disini bertekad untuk bantu cik puan atasi masalah Eyebag dengan lebih sempurna

Bagaimana kami boleh bantu anda?

Step 1

Konsultasi Doktor

Kenal pasti jenis kulit dan keperluan serta rekomendasi rawatan yang tepat untuk kamu

Step 2

Analisa Kulit Wajah

Kenali masalah kulit wajah anda dengan sesi skin analisis dan periksa kulit di bawah mesin pencahayaan UV

Step 3

Rawatan Yang Berkesan

Rawatan bersama pakar kecantikan kami

Pusat Kecantikan Estetik Pertama Di Malaysia

Members
0
Testimoni
0
Cawangan
0

Masalah Yang Dialami Oleh Pelanggan Eyebag & Eyelid

MARISSA 

EYEBAG & EYELID 

akan memberikan anda sepasang mata yang menawan dan membuat anda lebih yakin.

Kami menggunakan teknologi terbaik yang bertindak secara instant dan meningkatkan jalinan kolagen dalam tempoh 20 minit. 

Kami bersyukur dapat menawarkan khidmat ini kepada anda kerana kami tahu inilah yang anda mahu kan selama ini.

TESTIMONI PELANGGAN EYEBAG & EYELID

Saya mengalami masalah eyebag ni dah lama.
Malu rasa setiap pagi nak masuk office. Macam-macam krim dah pakai tapi tak ada perubahan. Sama je.
Sekarang semua puji mata dah cantik dan nampak muda dari usia 

Puan Lily, 45 tahun

‚ÄúWalaupun sekarang saya baru 28 tahun, tapi mata macam orang tua nampak letih. Ia bukan saja buatkan wajah nampak tak bermaya, malah kelihatan lebih tua daripada usia dan saya sangat berpuas hati dengan rawatan di Marissa Aesthetic kerana memberi kesan Superb pada mata Hanim.‚Ä̬†

Puan Hanim, 28 tahun

‚ÄúMata saya memang nampak bengkak teruk. Hari-hari macam orang tak cukup tidur. Tapi lepas je buat treatment haritu, memang berkesan. Dah tiada lagi bengkak, sembap dekat mata ni. Nampak muka ni macam orang muda-muda. Cik suami pun puji.‚Ä̬†

Puan Ina, 50 tahun.

Kami akan memastikan impian client tercapai

Manjakan diri anda dengan apa yang anda patut dapatkan. Dengan bantuan teknologi bertaraf dunia, izinkan kami merealisasikan impian anda.

Berita Baik!!!

KINI RAWATAN EYEBAG ADA PROMO DISKAUN TERHAD SEHINGGA 60% UNTUK 100 ORANG TERAWAL SAHAJA.

TAHNIAH! ANDA LAYAK! 

Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. Isi borang di bawah cepat sebelum SESI PROMO habis!

Dapatkan Bantuan Pakar Kami

Sila isikan borang di bawah untuk dapatkan konsultasi kami

    Lokasi Pilihan (*)

    CEPAT! Pendaftaran hari ini akan dapat lagi voucher tambahan!